Game on - Cis Meijer

Toen ik dit boek voorbij zag komen wist ik dat ik deze wilde lezen! En ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Want wat een goed boek was dit, ik heb deze in 2 dagen uit gelezen en heb er enorm van genoten, de spanning werd super goed opgebouwd en ik had steeds het gevoel dat ik verder wilde lezen en ik kon maar moeilijk stoppen.

Lees meer »

Ik ken jouw geheim - Daphne Benedes-grab

Als Owen, Gemma, Ally en Tod allemaal een dreigmail krijgen hoeven ze niet lang te denken over wat ze hiermee doen. Ze zullen allemaal alles doen om hun geheim geheim te houden, niemand mag er ook achter komen wat hun geheimen zijn want dat kan hun hele leven kapot maken. Ze kennen elkaar nauwelijks maar moeten toch samenwerken om te doen wat ze afperser van ze wil, dit gaat niet zonder slag of stoot want hoe ga je om met deze druk ?

Lees meer »

It ends with us - Colleen Hoover

Wauw.. normaal weet ik precies wat ik moet zeggen over een boek, maar nu nu ik hem net 5 minuten geleden heb uitgelezen en al die tijd voor me heb uit liggen staren en liggen huilen weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet schrijven. Dit boek heeft mijn hart in duizend stukjes gebroken, gelijmd om het vervolgens weer in duizend stukjes te laten breken. Want wat was dit een emotionele rollercoaster. Alles gevoelens zijn aan bod gekomen, ik heb gelachen, gehuild, woede gevoeld, onmacht alles is voorbij gekomen.

Lees meer »

Interplanetaire Ruimtestad - Johanna Lime

Het boek ruimstestad is het eerste deel van een trilogie. Het is een sciencefiction boek, maar het zou ook heel goed een fantasy boek kunnen zijn want er zijn namelijk heel veel aspecten van magie in het verhaal. Voor mijn gevoel begon het verhaal best stroef was duurde het een tijd voor ik er een beetje in kon komen dit vond ik wel wat jammer. De schijfstijl vond ik wel lekker vlot al moet ik zeggen dat er behoorlijk wat moeilijk namen in voorbij kwamen die ik met moeite kon uitspreken. Wel kon ik goed een beeld maken van de personages en ook van de hele plek waar het zich afspeelt dit vond ik erg fijn beschreven waardoor je makkelijker door het verhaal heen komt.

Lees meer »

Moordende hitte - Sophie Wester

Wanneer Annejet besluit om samen met haar buurvrouwen een belevingstuin te creëren, haalt ze zich meer op de hals dan ze ooit had kunnen bedenken. De samenwerking met haar beste vriendin Karin verloopt vanaf de start van het project stroef en hun wederzijdse frustraties broeien onder de oppervlakte. De komst van Katja, een aantrekkelijke nieuwe buurvrouw, zet alle verhoudingen op scherp. Als de temperatuur blijft stijgen en de hitte ondraaglijk wordt, komen de zorgvuldig bewaarde geheimen aan het licht en loopt alles gruwelijk uit de hand.

Lees meer »

Zoek het uit, Cloe Brown - Talia Hibbert

Vanaf het begin af aan is al duidelijk dat dit boek anders is dan andere feelgood boeken, want eigenlijk is het allemaal niet zo perfect zoals vaak in dit soort boeken, Chloe is namelijk een gezette donkere vrouw, houd van computer dingen en is chronisch ziek.

Lees meer »

Shame on you - Margje Woodrow

Shame on you is een ontzettend spannende jeugd thriller. Want iemand vind dat de vriendgroep zich moet schamen, maar waarom weet niemand en dit blijft ook het gehele verhaal de vraag ? Waarom is deze persoon zo boos ? Wat is er gebeurd ?

Lees meer »

Het meisje dat de wereld veranderde - Machiel Hoek

Het meisje dat de wereld veranderde is een hartverwarmend en ontzettend mooi boek. Dit boek is iets wat ik echt nodig had in mijn leven. Het geeft je enorm veel nieuwe inzichten over hoe je over dingen kunt denken, maar ook over hoe je andere kunt begrijpen. Want wij oordelen altijd maar in dit leven, en snappen mensen niet en worden altijd maar boos. Maar wat als je kunt inzien hoe een ander zich voelt ? Hoe een ander leeft ? Hoe een ander is opgegroeid. Daar kom je achter als je dit boek leest. Het heeft mij echt de ogen geopend en ik hoop dat dit boek dat bij veel meer mensen kan doen. Want wat als we er met zijn alle aan zouden werken en de wereld daardoor een klein beetje mooier maakt ?

Lees meer »